Projektová dokumentace přehledně dle zákona.

Je zdrcující když se něco opomene,
ICEA řadí dokumenty dle fází i stran. Hlídá termíny a vytváří přehled o všech probíhajících projektech současně.

 
ICEA je celek využívající propojení potřebných a užitečných funkcí, především pro stavitele a projektanty.
V tomto krátkém videu naleznete výčet těchto funkcí.
Tutoriál a první zaškolení práce s aplikací ICEA.
Založení projektu a základní práce s ním.
 

Co je ICEA

Aplikace ICEA je cloudový nástroj. Organizuje stavební podklady a projektovou dokumentaci přehledně na jednom místě, spolu s účinnými nástroji pro komunikaci, archivaci, sdílení a řízení projektů. Je užitečným pomocníkem stavitele, investora, projektanta nebo úřadu v oblasti stavebnictví.

I – Internetový C – Civilní E – Inženýrův A – Asistent
 

ICEA spojuje potřebné nástroje stavitele

Drží strukturu dokumentů v závislosti na jednotlivých fázích projektu

Komunikuje skrze datovou schránku 

Sleduje úkoly a zaznamenává je do kalendáře

Zobrazuje průběh činností v Ganttově diagramu 

Digitalizuje formuláře a předvyplňuje potřebná data

Načítá údaje přímo z katastru nemovitostí

Zálohuje a sdílí data dle zadání

 

Aplikace pro 1. projekt ZDARMA

Žádný výpis funkcí ani video Vám neřekne, jak se Vám bude aplikace používat a kolik času, či nervů Vám ušetří. Proto každému nabízíme naši aplikaci pro první projekt zdarma.

Registrujte si jednoduše svou verzi FREE pomocí Vaší emailové adresy.

Aplikace ZDARMA pro 1. projekt



Odesláním tohoto formuláře souhlasíte s našimi obchodními podmínkami, ochranou soukromí a zpracováním osobních údajů.

 

Přejete si rovnou zajistit aplikaci pro všechny Vaše projekty a zjednodušit řízení potřeb před i v průběhu stavby?

 

Rádi Vám pomůžeme projít obdobím přechodu na novou aplikaci a nový způsob řízení projektů. Kompletní manuál a kdykoli dostupná videa s postupy a návody krok za krokem jsou samozřejmostí. V pracovní době je dostupná i technická podpora.

 

Aplikace ICEA šetří čas i peníze

Všichni víme, kolik času stojí zjišťování novinek a udržování formulářů v aktuální verzi. Také je nám známo, jak zdrcující může být zjištění, že to, co fungovalo včera, dnes již nefunguje a Vás to stálo odložení stavby o další den nebo měsíc. ICEA hlídá aktualizace za Vás.

Víme také, jak náročné je opakovaně obcházet úřady a další instituce pro zajištění potřebných formalit. Kolikrát se musí každý dokument otočit v ruce, aby byl správně. S veškerými dokumenty i podklady vždy s sebou Vás nečekaný požadavek úřadů sice překvapí, ale připravené. Hodiny ušetřené za každou cestu na úřad navíc tak můžete věnovat daleko smysluplnějším činnostem.

Hlavně však víme, jak je důležité udržet si čerstvou mysl a svého zkušeného asistenta/inženýra v psychické pohodě. K tomu ICEA pomáhá přehledným soupisem všech souběžně běžících projektů a úkolů pod Vaší správou.

Aplikace ICEA vznikla hlavně pro pamatování na důležité termíny či platnosti a uchovávání dokumentů, které jsou vždy po ruce i mimo kancelář a mimo pracovní dobu.

ICEA vznikla také proto, aby Vám odlehčila od starostí o veškeré aktualizace formulářů, úpravy a změny díky nové legislativě či procesu stavebního řízení. Veškerou tuto činnost za Vás dělá náš team.

Samozřejmostí je také rozšiřování aplikace o nové funkce i spolu s jejím dalším vývojem a úkoly spojené s vlastním chodem aplikace ICEA. Věříme, že takto společně zjednodušíme Váš podíl práce na snaze, postavit v naší republice téměř cokoliv.

 

Kontaktujte nás

Je-li Vám cokoliv nejasného nebo potřebujete pomoci, neváhejte, jsme tady pro Vás. Přejděte tlačítkem na stránky kontaktů.

 

Máme pro Vás kvalitní nástroj a těšíme se na dobrou spolupráci.

Váš team ICEA