Jak výrazně ušetřit čas a námahu v představební přípravě díky aplikaci vyvinuté přímo pro projektanty.

 

Osvědčená metoda jak zajistit představební přípravu a stavební řízení snadně, přehledně a v jedné aplikaci.

 
 

Nevíme, kdy úřad vydá rozhodnutí, ale umíme zajistit to, že máte
vše připraveno na jednom místě a vždy přístupné.

Existuje několik dobrých nástrojů na řízení projektů, ale žádný z nich není postaven přímo pro stavební řízení, inženýrskou činnost a představební přípravu.

Projekčním kancelářím chybí ucelený nástroj pro řízení projektů, a to zvláště pro období před počátkem stavby. Ano, právě pro těch 365 i více dní  běhání po úřadech a zajišťování všech možných vyjádření, stanovisek, povolení a vlastně veškeré dokumentace pro budoucí stavbu.

 

Co je Aplikace ICEA ?

V první řadě je to cloudový nástroj, který organizuje stavební podklady a projektovou dokumentaci přehledně na jednom místě. Aplikace, která spojuje účinné nástroje pro komunikaci, archivaci, sdílení a řízení projektů. Je užitečným pomocníkem stavitele, investora, projektanta nebo úřadu v oblasti stavebnictví.

 
 

Připravit stavbu je náročný proces a to i tehdy, kdy úřady spolupracují perfektně. Projektant se obvykle naučí držet vše v bezvadném pořádku, a to v různých složkách, záznamy a termíny v různých kalendářích, dokumentaci a poštu v šanonech a vše přehledně řazené a zálohování přes několik míst. Komunikace přes datovou schránku, poštou, maily a vše opět řazeno k jednotlivým projektům. 

My jsme potřebné nástroje sjednotili do jedné co nejpřehlednější aplikace právě pro stavitele.

 

ICEA spojuje potřebné nástroje stavitele

Projektový manažer, datová schránka, katalog formulářů, katastr nemovitostí, adresář, archivované a zabezpečené úložiště dokumentace a podkladů a kalendář v jednom. 

Inženýrův osobní asistent ICEA

  • Drží strukturu dokumentů v závislosti na jednotlivých stupních/fázích projektu
  • Komunikuje skrze datovou schránku 
  • Sleduje úkoly a zaznamenává je do kalendáře
  • Zobrazuje průběh činností v Ganttově diagramu 
  • Digitalizuje formuláře a předvyplňuje potřebná data
  • Načítá údaje přímo z katastru nemovitostí
  • Zálohuje a sdílí data dle zadání
 

Aplikace pro 1. projekt ZDARMA

Žádný výpis funkcí ani video Vám neřekne, jak se Vám bude aplikace používat a kolik času či klidu Vám přinese. 

Proto každému nabízíme naši aplikaci pro první projekt zdarma. Pohodlně se naučte pracovat s novým nástrojem a postupně si plňte projekt potřebnými daty.

Nic neinstalujete.  Stejně jako u datové schránky, i zde pouze přistupujete k vašemu zabezpečenému účtu.

Veďte si Váš další projekt v aplikaci ICEA zcela ZDARMA a zajistěte si příjemný komfort těch nejpoužívanějších nástrojů z jednoho prostředí a jedné aplikace.

Registrujte si jednoduše svou verzi FREE pomocí Vaší emailové adresy.

Aplikace ZDARMA pro 1. projekt



Odesláním tohoto formuláře souhlasíte s našimi obchodními podmínkami, ochranou soukromí a zpracováním osobních údajů.

 

Přejete si rovnou zajistit aplikaci pro všechny Vaše projekty a zjednodušit řízení potřeb před i v průběhu stavby?

 

Rádi Vám pomůžeme projít náročným obdobím přechodu na novou aplikaci a nový nástroj pro řízení projektů. Kompletní manuál a kdykoli dostupná videa s postupy a návody krok za krokem jsou samozřejmostí. V pracovní době je dostupná i technická podpora.

 
ICEA je celek využívající propojení potřebných a užitečných funkcí, právě pro stavitele a projektanty.
V krátkém videu naleznete výčet těchto funkcí.
Tutoriál a první zaškolení práce s aplikací ICEA.
Založení projektu a základní práce s ním.
 

Aplikace ICEA šetří čas i peníze

Všichni víme, kolik času stojí zjišťování novinek a udržování formulářů v aktuální verzi. Také je nám známo, jak zdrcující může být zjištění, že to, co fungovalo včera, dnes již nefunguje a Vás to stálo odložení stavby o další den nebo měsíc. ICEA hlídá aktualizace za Vás.

Víme také, jak náročné je opakovaně obcházet úřady a další instituce pro zajištění potřebných formalit. S veškerými dokumenty i podklady vždy při sobě Vás nečekaný požadavek úřadů sice překvapí, ale připravené. Hodiny ušetřené za každou cestu na úřad navíc tak můžete věnovat daleko smysluplnějším činnostem.

Hlavně však víme, jak je důležité udržet si čerstvou mysl a svého zkušeného asistenta/inženýra v psychické pohodě. K tomu ICEA pomáhá přehledným soupisem všech současně běžících projektů a úkolů pod Vaší správou.

Aplikace ICEA vznikla také pro pamatování na důležité termíny a hlavně platnosti dokumentů, které jsou vždy po ruce i mimo kancelář a mimo pracovní dobu.

ICEA vznikla také proto, aby Vám odlehčila od starostí o veškeré aktualizace formulářů, úpravy a změny vycházející ze změny legislativy či procesu stavebního řízení. Veškerou tuto činnost za Vás dělá náš team.

Samozřejmostí je také rozšiřování aplikace o nové funkce a úkoly spojené s vlastním chodem aplikace ICEA. Věříme, že takto společně zjednodušíme Váš podíl práce na snaze postavit v naší republice téměř cokoliv.

 

Kontaktujte nás

Je-li Vám cokoliv nejasného nebo potřebujete pomoci či vysvětlit funkce aplikace, neváhejte, jsme tady pro Vás. Přejděte tlačítkem na stránky kontaktů.

 

P.S. Máme pro Vás kvalitní nástroj, který slučuje potřebné a postupně automatizuje rutinní úkony. Těšíme se na dobrou spolupráci.

Váš team ICEA